feb
8

Ez nem foci

Címkék: superbowl | Szerző: dr. Wilbur Swain | 10:34 am

Gondoltátok volna? Igen, a superbowlt is leszarom, bazmeg. Az nem is igazi foci.

A bejegyzés trackback címe:

https://bameg.blog.hu/api/trackback/id/tr221738620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2010.02.12. 16:10:25

Én is csak most néztem meg a döntőt, mivel fogadtam rá. Persze buktam, de a meccs valóban jó volt, legalábbis úgy hogy ült mellettem egy szabálymagyarázó.
Persze hiába fröcsögök itt, úgyis leszarod bazmeg :)

dr. Wilbur Swain 2010.02.12. 16:29:47

@reKorrekt: a korrekt véleményt nem szarom le, csak magát a bowlt :)
süti beállítások módosítása